מהם 10 המזונות שעוזרים לתחושת שובע?

לייעוץ והתאמה אישית ללא עלות
מלאו את הפרטים ואנו נחזור בהקדם

שתפו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הנה 10 מזונות שעוזרים לך להרגיש שבע לאורך זמן:

  1. ביצים: ביצים הן מקור מצוין לחלבון, שעוזר לך להרגיש שבע ומסופק. הן מכילות גם חומרים מזינים אחרים כמו ויטמין D וכולין, החיוניים לבריאות טובה.
     

2. מרק: מרק יכול להיות ארוחה משביעה ומספקת. הוא עתיר מים וסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לך להרגיש שבע לאורך זמן. בחר במרקים עשירים בחלבון וירקות לקבלת תועלת בריאותית מרבית.

3. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא דגן מלא עשיר בסיבים תזונתיים. זהו מקור טוב לחלבון, ברזל וויטמינים מקבוצת B. שיבולת שועל יכולה להיות ארוחת בוקר משביעה או חטיף שיעזור לך להישאר שבע לאורך היום.

4. קטניות: קטניות, כמו עדשים, שעועית וחומוס, הן מקור מצוין לחלבון, סיבים תזונתיים ומינרלים. הם יכולים להיות ארוחה משביעה ומשביעה או להוסיף חלבון וסיבים לכל ארוחה.

5. אגוזים וזרעים: אגוזים וזרעים הם מקור טוב לחלבון, סיבים תזונתיים, בריאים שומנים וויטמינים. הם יכולים להיות חטיף משביע או להוסיף פריכות וסיבים לכל ארוחה.

6. יוגורט יווני: יוגורט יווני הוא מקור מצוין לחלבון וסידן. זה גם פרוביוטי, שעשוי להועיל לבריאות המעיים. יוגורט יווני יכול להיות ארוחת בוקר משביעה, חטיף או להוסיף לכל ארוחה.

7. תפוחים: תפוחים הם מקור טוב לסיבים תזונתיים וויטמין C. הם גם עשירים במים, מה שיכול לעזור לך להרגיש שבע. תפוח יכול להיות חטיף משביע או להוסיף לכל ארוחה.

8. בננות: בננות הן מקור טוב לאשלגן וויטמין B6. הם גם עשירים במים, מה שיכול לעזור לך להרגיש שבע. בננה יכולה להיות חטיף משביע או להוסיף לכל ארוחה.

9. ברוקולי: ברוקולי הוא ירק עשיר בסיבים תזונתיים, ויטמין C וויטמין K. הוא גם מקור טוב לחומרים מזינים אחרים, כמו גלוקוסינולטים, שיש להם תכונות נוגדות סרטן. ברוקולי יכול להיות מנה צדדית משביעה או להוסיף לכל ארוחה.

 

10. בטטות: בטטות הן מקור טוב לסיבים תזונתיים, ויטמין A וויטמין C. הן גם עשירות באנתוציאנינים, שיש להם נוגדי חמצון תכונות. בטטות יכולות להיות מנה צדדית משביעה או להוסיף לכל ארוחה.

קצת עלינו לחץ כאן

הצלחות שלנו לחץ כאן

הרצאות לחץ כאן

  • רוצה שגם החברים שלך יקבלו את הטיפים שלנו בחינם?!
    העתק ושלח להם את הקישור וואטסאפ המצורף:  https://chat.whatsapp.com/BXgEwB6nJ7j8YLd3BMCrLV

     

    רוצה לרדת במשקל?

לייעוץ והתאמה אישית ללא עלות
מלאו את הפרטים ואנו נחזור בהקדם

אולי יעניין אתכם גם...